Tilpasset søk

lørdag 12. juli 2008

"Du holder deg godt."

En tur på byen var det som skulle til for at jeg skulle skjønne at man oppfattes som "gammel" når man er 29 år og fortsatt er glad i å ta seg et glass og ha det moro! Hæ, gammel, tenker du nå...
Man er da ikke eldre enn man føler seg.....

Jeg svinget meg på dansegulvet med en søt gutt igår. Det var veldig morsomt helt til han sa "Hvor gammel er du da?"
Jeg føler at 27 er et fint tall og trakk altså fra et par år "for gamle kjente" som man sier:-) Dansepartneren min ble tydelig overrasket og måpte, men prøvde å redde situasjonen med smilende å si: "Da holder du deg jaggu godt!" Det skulle nok være et kompliment, men "du holder deg godt" frasen føler jeg er forbeholdt de over 75:-)

Tiltross for den noe "frekke" kommentaren var det totalt sett en meget velykket kveld og jeg beviste vel egentlig bare at man ikke er eldre enn man føler seg...han trodde nemlig jeg ikke kunne være en dag over 25:-)

Ingen kommentarer: