Tilpasset søk

tirsdag 6. januar 2009

Bare du vet hvem drømmemannen er ;-)

Antagelig finnes det ikke bare en mann som kan være perfekt. Jeg tror man kan møte flere drømmemenn gjennom livet. Men du finner han aldri hvis du ikke «vet» hvem han er. Det vil si, du må vite hva du er ute etter.

Selvfølgelig vet du ikke helt hvem han er før du fysisk har møtt han, men hvis du ikke vet hvilke egenskaper han skal ha finner du han aldri. Man må vite hva man ser etter.

De beste investeringene man gjør jo er som regel gjennomtenkte. Kjøper man på impuls er det i allefall ofte jeg etter en tid angrer kjøpet og skulle ønske jeg investerte pengene annerledes.

Penger er jo tross alt bare papir, men hjertet kaster man vel ikke bare villt rundt seg? Hjertet har man rett og slett ikke «råd» til å miste til feil mann.

Så sette deg ned med penn og papir og vær ærlig med deg selv! Hvilke kvaliteter har drømmemannen din?

Og husk: Man kan ALDRI bli for kresen, så personlig er min liste på to hele A4 sider. Han skal for å gi noen eksempler være superHOT, veltrent og muskuløs med glitrende øyne. I tillegg skal han ha uendelig mange bra personlige sider og egenskaper.

Det kan vel ikke være for mye å kreve en perfekt personlighet i tillegg til et superHOT ytre?;-) En venninne mener at min mann drømmemann ikke finnes, men jeg har bestilt han til oktober :-) Det blir spennende å møte han....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Karina

Ja, du leter kanskje litt for mye.. Hvorfor måå du ha en drømmemann? Ta deg en Captain on the rocks, som du har lært hvordan lages;;)) , og nyt den, tenk gjennoom livet ditt, kanskje du blir lykkeligere UTEN drømmemannen!! Who knows;)

Best Regards

Cpt. M

Anonym sa...

He he :-)

Anonym sa...

Hei kjære anonym:-)

Hvem er du egentlig?

Karina