Tilpasset søk

onsdag 11. november 2009

”Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.”

Får du stadig blomster av kjærester, venner eller familie? Eller er du som meg…en av de som nesten aldri får en liten oppmuntrende kvast engang?

Vi hadde en diskusjon i dag angående det å gi og å få blomster. Ofte må det være en anledning for at man i det hele tatt tenker på å kjøpe blomster. …. Men skulle du være så uheldig å dø tidlig, ja eller til ”rett” tid som gammel….ja da strømmer bukettene, kransene og oppsatsene til fra fjern og nær… Plutselig vil ALLE du kjenner og folk du knapt nok visste hvem var, bruke enorme summer på blomster som du (så vidt jeg vet) garantert IKKE får noen som helst glede av der du ligger…

Et lille tips er derfor at vi alle bør bli mer bevisste og flinkere til å gi hverandre blomster i hverdagen. For å vise at vi setter pris på hverandre, for å glede et annet menneske eller rett og slett fordi noe av det herligste som finnes er å spre glede og gi bort gaver!

Vil heller ha blomster når jeg kan glede meg stort over dem. Så...
JA TAKK, til nydelige blomster (mens jeg ennå lever) ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Og bårebuketter er jo enormt dyre....- dropp den og plukk heller markblomster i gave på navnedagen;)

Anonym sa...

Jeg pleier faktisk a fa blomster av Duane na og da helt uten grunn og det ma jeg si jeg setter ordentlig pris pa. Ikke for ofta sann at jeg blir vant til det og ikke overasska lenger, og ikke for sjelden sa jeg kan klage at han aldri kjoper blomster til meg.
Kristina